Το ερωτηματολόγιο που δόθηκε προς απάντηση διασφάλιζε την ανωνυμία των μαθητών/τριών και είχε μια μικρή διαφοροποίηση για τους/τις μαθητές/τριες της Γ' Λυκείου, καθότι έχουν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα "τριβή" με τους/τις εκπαιδευτικούς του σχολείου και άρα είχαν με άνεση χρόνου την ευκαιρία να αναπτύξουν μια σχέση εμπιστοσύνης και κατανόησης.
Συμμετείχαν περίπου τα 2/3 των μαθητών/τριών του σχολείου.
Οι ερωτήσεις ήταν στοχευμένες και εστίαζαν:
στο βαθμό επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης,
στα κριτήρια βάσει των οποίων εμπιστεύονται οι μαθητές/τριες τους/τις καθηγητές/τριες τους,
στους παράγοντες που εξασφαλίζουν το κλίμα σεβασμού,
στα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένας/μια εκπαιδευτικός για να καλλιεργηθεί η συνεργασία και να έχουν οι μαθητές/τριες τη θετική διάθεση και την άνεση να επικοινωνήσουν τους προβληματισμούς τους.
Οι απαντήσεις καταγράφηκαν, έγινε στατιστική επεξεργασία και διαγραμματική απεικόνιση τους, μελετήθηκαν με προσοχή και εξήχθησαν τα ανάλογα συμπεράσματα.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Οι μαθητές/τριες
δεν εμπιστεύονται ακόμη την επίδραση της εκπαιδευτικής διαδικασίας για την κοινωνικοποίηση τους, παρόλο που αναγνωρίζουν τη σημαντική συμβολή του σχολείου και των εκπαιδευτικών του σε αυτό.
επιθυμούν να επικοινωνούν τη γνώμη και τις απόψεις τους, αλλά ταυτόχρονα επισημαίνουν, μέσω των απαντήσεων τους, ότι δεν έχει επιτευχθεί ακόμη ένα κλίμα εμπιστοσύνης, ενθάρρυνσης των δυνατοτήτων τους και καλλιέργειας της κριτικής σκέψης τους, κάτι που θα συνέβαλε θετικά. Λόγω αυτού δεν αισθάνονται άνετα να μοιραστούν προσωπικά θέματα, αλλά ούτε και να συζητήσουν θέματα κοινωνικού ενδιαφέροντος.
εστιάζουν στη διαφορετική αντιμετώπιση των μαθητών βάσει της επίδοσης τους, γεγονός που οδηγεί στην έλλειψη κλίματος εμπιστοσύνης, σεβασμού και που επηρεάζει τη θετική στάση των μαθητών και την επίδοση τους.
επιθυμούν περισσότερες δράσεις εκτός μαθημάτων κάτι που θα συμβάλει θετικά στην αλληλεπίδραση μαθητών-εκπαιδευτικών.
Enter your email and we'll send you reset instructions
Network
My requests
You don't have any notifications
You have no active requests
Please introduce yourself to proceed
My Uploads
Score:
Embed HTML
Many sites and online services, like Google Maps, suggest HTML code (usually iframes) to embed widgets and content on your page.
You can add such HTML widgets in your quizzes.
Please note:
In case pasted code is not just iframe tag it will be wrapped into HTTPS iframe.
Only HTTPS sources for iframes, styles and javascript links are supported.
Non-HTTPS sources will be blocked by the browser and won't behave properly.